1.1 Μπορώ να εγγράψω περισσότερους απο έναν MegaBet Plus λογαριασμούς.
Όχι. Κάθε πελάτης δικαιούται να εγγράψει έναν μόνο MegaBet Plus λογαριασμό. Πραγματοποιούμε συχνούς ελέγχους στις νέες εγγραφές και τα απαραίτητα μέτρα θα ληφθούν εάν επέλθει στην προσοχή μας οτι κάποιος πελάτης έχει εγγράψει περισσότερους απο έναν λογαριασμούς, όπως επεξηγείται στους Όρους και Προϋποθέσεις μας. Σε περίπτωση που πιστεύετε πως μπορεί να έχετε ήδη εγγράψει έναν MegaBet Plus λογαριασμό στο παρελθόν αλλά δεν θυμάστε το όνομα χρήστη σας ή/και τον κωδικό πρόσβασής σας, επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας για περεταίρω βοήθεια.
1.2 Γιατί δεν ολοκληρώνεται η εγγραφή μου;
Αρχικά, παρακαλούμε βεβαιωθείτε πως αυτή είναι η πρώτη φορά που εγγράφετε έναν MegaBet Plus λογαριασμό. Όλα τα στοιχεία στην φόρμα εγγραφής πρέπει να συμπληρωθούν σωστά. Σε περίπτωση που κάποιο απο τα απαραίτητα πεδία δεν συμπληρωθεί, εάν το όνομα χρήστη που έχετε εισάγει υπάρχει ήδη, εάν δεν έχετε αποδεχτεί τους Όρους και Προϋποθέσεις κλπ, θα λάβετε ένα μήνυμα σφάλματος όταν προσπαθήσετε να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας, υποδεικνύοντας τι πρέπει να αλλάξει/διορθωθεί στην φόρμα εγγραφής προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας.
1.3 Τι κάνω, αν έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής μου;
Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό προσβασής σας θα πρέπει να επιλέξετε το «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» δίπλα απο το πεδίο «Όνομα χρήστη». Ανάλογα με τον τρόπο ανάκτησης κωδικού που θα επιλέξετε, αφου ακολουθήσετε τα απαραίτητα βήματα και ολοκληρώσετε τη διαδικασία, είτε θα λάβετε μία ειδοποίηση στη διεύθυνση email που δηλώσατε στον MegaBet Plus λογαριασμό σας με οδηγίες για το πώς θα ορίσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης, ή η αλλαγή θα γίνει κατευθείαν στη σελίδα.
1.4 Τι κάνω, αν έχω ξεχάσει το όνομα χρήστη;
Σε περίπτωση που ξεχάσατε το όνομα χρήστη σας, επικοινωνήστε μαζί μας αναφέροντας τα προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, επώνυμο, ημερομηνία γέννησης, αριθμό ταυτότητας, διεύθυνση κατοικίας, διεύθυνση email, συνδυασμό ερώτησης/απάντησης ασφαλείας). Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα σας ενημερώσει σχετικά το συντομότερο.
1.5 Τι κάνω, αν έχω ξεχάσει την απάντηση στην προσωπική μου ερώτηση;
Εάν ξεχάσατε τον συνδυασμό της ερώτησης/απάντησης ασφαλείας σας, επικοινωνήστε μαζί μας αναφέροντας τα προσωπικά σας στοιχεία (όνομα χρήστη, όνομα, επώνυμο, ημερομηνία γέννησης, αριθμό ταυτότητας, διεύθυνση κατοικίας, διεύθυνση email). Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα σας ενημερώσει σχετικά το συντομότερο.
1.6 Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης μου;
Ναί. Αφού συνδεθείτε με το λογαριασμό σας, επιλέξτε «Ο λογαριασμός μου» κάτω απο το όνομα χρήστη σας, «Πληροφορίες Προφίλ», στη συνέχεια την καρτέλα «Κωδικός» και ακολουθήστε τη διαδικασία αλλαγής κωδικού πρόσβασης.
1.7 Τί κάνω, αν ο λογαριασμός μου έχει κλειδωθεί λόγω επανειλημμένης εισαγωγής λανθασμένου κωδικού πρόσβασης.
Επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας αναφέροντας το αίτημα σας για ενεργοποίηση λογαριασμού καθώς και τα προσωπικά σας στοιχεία (όνομα χρήστη, όνομα, επώνυμο, ημερομηνία γέννησης, αριθμό ταυτότητας, διεύθυνση κατοικίας, διεύθυνση email. Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα ενεργοποιήσει το λογαριασμό σας το συντομότερο.
1.8 Μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας απο διαφορετική διεύθυνση email απο αυτήν που είναι αποθηκευμένη στον MegaBet Plus λογαριασμό μου;
Είναι ιδανικό να επικοινωνείτε μαζί μας απο τη διεύθυνση email που είναι αποθηκευμένη στον MegaBet Plus λογαριασμό σας, ωστόσο μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας και απο διαφορετική διεύθυνση email, δεδομένου οτι θα αναφέρετε το όνομα χρήστη σας στο email. Παρόλα αυτά, για τη δική σας ασφάλεια θα λαμβάνετε απαντήσεις μας μόνο στη διεύθυνση email που είναι αποθηκευμένη στον MegaBet Plus λογαριασμό σας.
2.1 Πού βρίσκω τα στοιχεία της τράπεζάς σας για να κάνω κατάθεση στον MegaBet Plus λογαριασμό μου;
Αφού συνδεθείτε με το λογαριασμό σας πηγαίνετε στο “Ο λογαριασμός μου” κάτω απο το όνομα χρήστη σας, επιλέξτε “Κατάθεση”, επιλέξτε την καρτέλα “Τραπεζικό Έμβασμα” και επιλέξτε τον λογαριασμό κάτω απο το “Τραπεζικός Λογαριασμός” για να εμφανιστούν οι απαραίτητες λεπτομέρειες.
2.2 Γιατί λαμβάνω μήνυμα σφάλματος στην προσπάθεια μου να καταθέσω;
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η κατάθεσή σας πιθανόν να μην γίνει αποδεκτή εξαιτίας ενός προσωρινού τεχνικού προβλήματος ή εξαιτίας των αυξημένων έλεγχων ασφαλείας που διενεργούνται απο τον χειριστή οικονομικών συναλλαγών με τον οποίο συνεργαζόμαστε. Σε περίπτωση που η συναλλαγή σας δεν είναι δυνατόν να ολοκληρωθεί, παρακαλούμε όπως δοκιμάσετε και πάλι αργότερα ή επιλέξετε μία απο τις εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής στο λογαριασμό σας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε επίσης πως το ποσό το οποίο επιχειρείτε να καταθέσετε δεν είναι μικρότερο απο, ή δεν υπερβαίνει, τα όρια κατάθεσής μας (παρακαλούμε δείτε το πιο κάτω FAQ).
2.3 Υπάρχουν όρια κατάθεσης ή ανάληψης;
Ναί. Μπορείτε να βρείτε αυτά τα όρια στους σχετικούς πίνακες που υπάρχουν στο τμήμα «Λογαριασμός» της ιστοσελίδας μας.
2.4 Μπορώ να ακυρώσω κάποια ανάληψη που αιτήθηκα.
Μπορείτε να ακυρώσετε κάποιο αίτημα ανάληψης μέσω τραπεζικού εμβάσματος για όσο η επεξεργασία της ανάληψης εκκρεμεί. Πράττοντας αυτό, το ποσό ανάληψης που αιτηθήκατε θα πιστωθεί πίσω στο λογαριασμό σας. Αυτό μπορεί να γίνει στο τμήμα «Ανάληψη», στην καρτέλα «Ιστορικό», επιλέγοντας «Ακύρωση» δίπλα απο το συγκεκριμένο αίτημα ανάληψης. Σε περίπτωση που η ανάληψη φτάσει στο τελικό στάδιο επεξεργασίας, η επιλογή «Ακύρωση» είναι απενεργοποιημένη και η ανάληψη δεν μπορεί πλέον να ακυρωθεί.
Σε γενικές γραμμές, ακυρώσεις αναλήψεων μέσω κάρτας δεν θα πραγματοποιούνται. Ωστόσο, σε περίπτωση που λόγω σφάλματος κάποιος πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει αίτημα ανάληψης μέσω κάρτας, η πιθανότητα ακύρωσης θα ελέγχεται μόνο εάν ο πελάτης επικοινωνήσει άμεσα με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας και δεδομένου ότι η ανάληψη είναι σε αρχικό στάδιο επεξεργασίας.
2.5 Χρειάζεται να αποστείλω έγγραφα για ταυτοποίηση στοιχείων κατά την πρώτη ανάληψη κερδών;
Ναί, για τη δική σας ασφάλεια, και για να συνάδουμε με τις υποχρεώσεις της άδειάς μας, όλοι οι πελάτες μας θα πρέπει να ολοκληρώσουν έναν πλήρη έλεγχο επιβεβαίωσης των προσωπικών τους στοιχείων προκειμένου να ολοκληρωθεί η πρώτη τους ανάληψη. Θα πρέπει να ανεβάσετε (upload), μέσω του τμήματος «Στοιχεία Προφίλ», καρτέλα «Αρχεία» του MegaBet Plus λογαριασμού σας, ένα φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της επίσημης πολιτικής σας ταυτότητας, ένα αντίγραφο των καρτών με τις οποίες καταθέσατε επιτυχώς στο λογαριασμό σας, καθώς επίσης και ένα αντίγραφο λογαριασμού κοινής ωφέλειας στο όνομά σας, στο οποίο η διεύθυνση κατοικίας θα πρέπει να συμφωνεί με τη διεύθυνση την οποία δηλώσατε στον MegaBet Plus λογαριασμό σας. Η ανάληψη δεν μπορεί να ολοκληρωθεί προτού επιβεβαιωθούν τα προσωπικά σας στοιχεία.
2.6 Γιατί δεν μπορώ να προχωρήσω σε ανάληψη;
Εάν δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε αναλήψεις, υπάρχουν τα εξής ενδεχόμενα:
- Η διαδικασία ταυτοποίησης δεν έχει ολοκληρωθεί καθώς μόνο πλήρως ταυτοποιημένοι λογαριασμοί μπορούν να προχωρήσουν σε αναλήψεις.
- Υπάρχει ενεργή προσφορά στον λογαριασμό σας στην οποία θα πρέπει να ολοκληρωθεί το Τζιράρισμα (Rollover) ή να ακυρωθεί η προσφορά για να μπορέσετε να προχωρήσετε σε αίτημα ανάληψης.
- Το υπόλοιπο του λογαριασμού σας δεν είναι αρκετό για να μπορείτε να προχωρήσετε σε αίτημα ανάληψης.
3.1 Έχω παίξει κατά λάθος ένα στοίχημα. Μπορεί να ακυρωθεί;
Όχι. Παρακαλούμε όπως ελέγχετε τα στοιχεία/ποντάρισμα του στοιχήματος σας πρίν τοποθετήσετε το στοίχημα. Επίσης, το δελτίο στοιχήματος απαιτεί διπλή επιβεβαίωση προτού το στοίχημα γίνει αποδεκτό, για να αποκλειστεί η πιθανότητα λάθους.
3.2 Πώς τοποθετώ ένα στοίχημα;
Το μόνο που χρειάζεται για να τοποθετήσετε ένα στοίχημα είναι να συνδεθείτε (login) στον MegaBet Plus λογαριασμό σας και να έχετε αρκετό υπόλοιπο πραγματικών χρημάτων. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό στην MegaBet Plus, μπορείτε να εγγράψετε έναν επιλέγοντας το πλήκτρο “Εγγραφή”. Αφού επιλέξετε τις ενότητες “Αθλήματα” ή “Ζωντανό στοίχημα”, κάντε κλίκ στις αποδόσεις του γεγονότος το οποίο επιθυμείτε να προσθέσετε και οι επιλογές αυτές θα προστεθούν στο δελτίο στοιχήματός σας όπου θα πρέπει να δηλώσετε το ποντάρισμα, να επιλέξετε το είδος στοιχήματος και να προχωρήσετε με την τοποθέτηση του στοιχήματος. Για μία πιο αναλυτική επεξήγηση του πώς να στοιχηματίσετε, παρακαλούμε όπως ελέγξετε την ενότητα “Οδηγός στοιχηματισμού” της ιστοσελίδας μας.
3.3 Πώς θα διευθετηθεί το στοίχημά μου σε περίπτωση που περιλαμβάνει κάποιο γεγονός που ακυρώθηκε.
Τα ακυρωμένα στοιχήματα διευθετούνται με απόδοση 1.00 μονάδα. Για μονά στοιχήματα, αυτό σημαίνει οτι θα λάβετε το ποντάρισμα πίσω στον MegaBet Plus λογαριασμό σας. Εάν το/α ακυρωμένο/α γεγονός/τα είναι μέρος ενός πολλαπλού στοιχήματος ή συστήματος, το/α ακυρωμένο/α γεγονός/τα δεν θα λαμβάνεται/νονται υπόψην για τη διευθέτηση του δελτίου στοιχήματος.
3.4 Ποιό είναι το ελάχιστο/μέγιστο ποσό πονταρίσματος.
Το ελάχιστο ποντάρισμα είναι 1.00 ευρώ ανα κουπόνι. Το μέγιστο ποντάρισμα ανα δελτίο στοιχήματος εξαρτάται απο τα επιλεγμένα γεγονότα. Σε περίπτωση που το ποντάρισμά σας υπερβαίνει το μέγιστο ποντάρισμα για εκείνο το γεγονός, δεν θα σας επιτραπεί να τοποθετήσετε το στοίχημα και θα λάβετε ένα μήνυμα ενημερώνοντάς σας ανάλογα.
3.5 Πώς μπορώ να δω αν έχει γίνει αποδεκτό το στοίχημά μου;
Ένα στοίχημα θεωρείται ότι έχει γίνει αποδεκτό απο την εταιρεία απο τη στιγμή που εμφανίζεται στην ενότητα “Ιστορικό στοιχημάτων” του λογαριασμού σας. Μία ακόμη ένδειξη οτι το στοίχημά σας έχει τοποθετηθεί είναι οτι μόλις αυτό συμβεί εμφανίζεται ένα πλαίσιο με τα στοιχεία του στοιχήματος. Εάν επιλέξετε “Εμφάνιση ιστορικού στοιχημάτων” θα μεταφερθείτε στην ενότητα ιστορικού στοιχημάτων σας όπου μπορείτε να βρείτε το συγκεκριμένο καθώς και όλα τα επιτυχώς τοποθετημένα σας στοιχήματα.
3.6 Πως μπορώ να γνωρίζω αν έχω κερδίσει το στοίχημά μου;
Απλά ελέγξετε την ενότητα “Ιστορικό στοιχημάτων” του λογαριασμού σας. Μπορείτε να ψάξετε βάση αποτελέσματος, ζωντανό/μή ζωντανό και επιλέγοντας την ημερομηνία που τοποθετήθηκε το στοίχημα. Κάντε κλίκ στο “Αποτελέσματα” για να εμφανίσετε το ζητούμενο στοίχημα. Σε περίπτωση που γνωρίζετε τον κωδικό κουπονιού μπορείτε να ψάξετε για το στοίχημα κατευθείαν στην καρτέλα “Κωδισός Δελτίου”.
3.7 Γιατί ακυρώθηκε το στοίχημά μου;
Κάποιο στοίχημα μπορεί να ακυρωθεί για διάφορους λόγους, για παράδειγμα σε περίπτωση που τοποθετήθηκε όταν το αποτέλεσμα ήταν ήδη γνωστό, σε περίπτωση που αποδειχθεί οτι οι αποδόσεις ήταν λανθασμένες κλπ. Όλοι οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους κάποιο στοίχημα πιθανόν να χρειαστεί να ακυρωθεί, υπάρχουν στους γενικούς μας Όρους και Προϋποθέσεις. Σε περίπτωση που δεν είστε σίγουροι για ποιόν λόγο ακυρώθηκε το στοίχημά σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας για περεταίρω πληροφορίες.
3.8 Γιατί το στοίχημά μου δεν διευθετήθηκε ακόμη;
Γενικά, τα στοιχήματα διευθετούνται σύντομα αφού το αποτέλεσμα γίνει γνωστό. Προσπαθούμε πάντα να διευθετούμε τα στοιχήματα το συντομότερο δυνατόν, ωστόσο, σε περίπτωση που υπάρχει ασυνήθιστη καθυστέρηση στην διευθέτηση του στοιχήματός σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.
3.9 Κατά την τοποθέτηση του στοιχήματος λαμβάνω το μήνυμα ότι υπερβαίνω ένα όριο κέρδους. Πόσο υψηλό είναι αυτό το όριο;
Τα όρια κέρδους διαφέρουν ανάλογα με το άθλημα και την αγορά. Μπορείτε να τα βρείτε στην ενότητα “Είδη και όρια στοιχημάτων” της ιστοσελίδας μας. Επιπλέον, κάποια γεγονότα πιθανόν να έχουν διαφορετικό όριο κέρδους, ανάλογα. Σε περίπτωση που το στοίχημα το οποίο επιχειρείτε να τοποθετήσετε υπερβαίνει το μέγιστο όριο κέρδους για εκείνο το γεγονός, δεν θα σας επιτραπεί να τοποθετήσετε το στοίχημα και θα λάβετε ένα μήνυμα ενημερώνοντάς σας ανάλογα.
Στις περιπτώσεις που στοιχήματα τα οποία εμφανίζουν ως πιθανό μέγιστο κέρδος ποσό μεγαλύτερο απο το πραγματικό μέγιστο όριο πληρωμής τους γίνουν αποδεκτά, η πληρωμή θα γίνεται βάση του μέγιστου ορίου πληρωμής που ισχύει για τα συγκεκριμένα στοιχήματα, ανεξάρτητα απο το πιθανό κέρδος που αναγραφόταν κατα την τοποθέτηση των στοιχημάτων ή που αναγράφεται στο δελτίο στοιχήματος.
4.1 Πώς μπορώ να κάνω διάλλειμα από τον στοιχηματισμό;
Εάν επιθυμείτε να κάνετε ένα διάλειμμα από το στοιχηματισμό, μπορείτε να αιτηθείτε προσωρινή διακοπή για ορισμένο χρονικό διάστημα είτε μέσα από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας είτε μέσω του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών είτε μέσω ηλεκτρονικής ειδοποίησης στο email : [email protected] . Μπορείτε να αιτηθείτε προσωρινή διακοπή για μια περίοδο 24 ωρών, 72 ωρών, 7 ημερών, 30 ημερών και 3 μήνες.
4.2 Πώς μπορώ να ξανά ενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου;
Εάν επιθυμείτε να ξανά ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας θα χρειαστεί να περιμένετε να αναιρεθεί ο προσωρινός αυτοαποκλεισμός. Εάν έχετε θέσει τον λογαριασμό σας σε επ’αόριστο αυτοαποκλεισμό, τότε στην περίπτωση αυτή, θα χρειαστεί να ολοκληρωθεί η περίοδος τουλάχιστον 12 μηνών για να μπορείτε να αιτηθείτε ενεργοποίηση του λογαριασμού σας. Σημειώστε πως ο λογαριασμός σας θα ξανά ενεργοποιηθεί μετά το πέρας 7 ημερών από το αίτημα σας για ενεργοποίηση του.
5.1 Γιατί πρέπει να ταυτοποιήσω τον λογαριασμό μου;
Σύμφωνα με των Περί Στοιχημάτων Νόμο 2019 και τους Όρους/Προϋποθέσεις της Εταιρείας απαιτείται από κάθε καινούργιο μέλος η Διαδικασία Ταυτοποίησης (KYC). Η αρχική επαλήθευση πραγματοποιείται από την Εταιρεία για να επιβεβαιωθεί ότι ο λογαριασμός έχει εγγραφεί βάσει πραγματικών δεδομένων και ότι ο Πελάτης έχει συμπληρώσει την ηλικία των 18 ετών.
5.2 Ποια είναι η διαδικασία ταυτοποίησης
Η επαλήθευση των στοιχείων του παίκτη πραγματοποιείται Εντός τριάντα ημερών από την ημερομηνία εγγραφής του και Όταν παίκτης συμπληρώσει ή ξεπεράσει το όριο των €2.000.
Για να ολοκληρώσεις την διαδικασία ταυτοποίησης θα πρέπει να γινεί αποστολή των απαιτούμενων εγγράφων, τα οποία μπορείς να βρεις στην ‘’Ταυτοποίηση Λογαριασμού’’.
5.3 Πώς μπορώ να αποστείλω τα απαιτούμενα έγγραφα;
Μπορείτε να αποστείλετε τα απαιτούμενα έγγραφα με τους εξής τρόπους:
Μέσω του λογαριασμού σας, στο τμήμα «ο Λογαριασμός μου», καρτέλα «Προσωπικές Πληροφ.» και «ID Documents».
Ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: support@megabetplus.com.cy
© 2021 Cleverpath Holdings Limited, όλα τα δικαιώματα διατηρούνται. Η Megabetplus είναι ένα κατοχυρωμένο εμπορικό σήμα.
Η Cleverpath Holdings Limited, με Αριθμό εγγραφής HE354119, εταιρεία εγγεγραμμένη στην Κύπρο με καταχωρημένη διεύθυνση Λεωφόρος Στροβόλου 124, 1ο όροφο, γραφείο 101, 2042 Λευκωσία, της οποίας οι δραστηριότητες αδειοδοτούνται και ρυθμίζονται από την Εθνική Αρχή Στοιχημάτων Κύπρου σύμφωνα με την άδεια με αρ. B0011 αποδέκτη Κλάσης Β. (Περίοδος ισχύος 13.05.2023 μέχρι 12.05.2025).
Προειδοποίηση: Ο στοιχηματισμός μπορεί να είναι εθιστικός, παίξτε υπεύθυνα. Οι παίκτες πρέπει να είναι τουλάχιστον 18 ετών. Ο στοιχηματισμός από άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών απαγορεύεται ρητά από το νόμο.
Με την πρόσβαση, χρήση ή την πλοήγησή σας σε αυτόν τον ιστότοπο αποδέχεστε ότι θα χρησιμοποιήσουμε ορισμένα cookies του προγράμματος περιήγησης για να βελτιώσουμε την εμπειρία του πελάτη μαζί μας. Δεν χρησιμοποιούμε cookies που παρεμποδίζουν την ιδιωτική σας ζωή. Παρακαλώ, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των cookies και πώς μπορείτε να αποτρέψετε τη χρήση τους, εάν το επιθυμείτε.